Autor Tema: FIAT BRAVO-PROMJENA MOTORA 1.4 12v na 1.6 16V  (Posjeta: 5205 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline marek1

  • Trade Count: (0)
  • Mlađi forumaš
  • Postova: 314
  • Spol: Muški
  • Gas do daske, maknem dasku i jos gasa!!
    • Auto akustika forum
FIAT BRAVO-PROMJENA MOTORA 1.4 12v na 1.6 16V
« : 23 Ožujak 2007, 22:41:31 »
Znaci od brava 1.4 napraviti bravo 1.6 J
Dali se isplati ili neJ

Dakle «navodno» najlaksi swap na bravu bi trebao biti sa 1,4 na 1,6 i obrnuto jer je gotovo sve na prvi pogled isto ali….grrr

Dakle…
Pocinjemo rastvljati auto i izbacimo 1.4 van i jos ga sa sjekirom sasjecemo…
… Znaci krecemo malo u vizualni pregled i izgleda samo kao da treba zamnjeniti mjesta za posudu stakla i filter…hm bas J

Znaci 1,4 motor je vani zajedno s getribom, poluosovinama i instalacijom…

Sad posto to sve izgleda kao da pase stavlja se motor 1,6 a u biti onda dolaze problemi… vidis da 1,4 ima saltanje na sajle a tvoj buduci 1,6 ima na stangice…i sad ono ajde nije to problem odsarfais plastiku oko sica tj onaj sredisnji dio i pokusas izvaditi mjenjac van… ocito da nejde..eh sta onda… onda fino sav sretan zavuces se ispod auta skines auspuh ako ga ima i onda uocavas niti manje niti vise nego jedno 6 velikih serafa koji nisu dovoljni da se taj sistem odserafi…moras odserafiti 6 velikih i jos 2 puta toliko malih i gledaj sistem mjenjaca izlazi zajedno sa rucnom ako naravno ispod auta ima barem 40tak cetimetara da se to sve zajedno izvuce van…jer je to 1 metar dugo i 30tak cm siroko i na tome se drzoi mjenjac i rucna… kad to fino izvadis onda ti mehnaicar kaze da te fine polugice nema kamo staviti jer se polugice morao najprije vezati za letvu….letva je gotovo identicna ali ima 1 pipac koji kod 1,4 je na vrhu pipca kugla dgje se veze stangica i sajle a kod 1,6 je pipac ali jedno 1,5 cm duzi i onda dodes do zakljucka da bi bilo lijepo nabaviti novu letvu…naravno nabavi se  i nova letva i reko sad je to to….motor moze sada unutra…kad se stavi motor unutra onda se vidi da ti oni nosaci od 1,4 bas i nisu previse kompatiblini pa nabavis nosace motora od 1,6 i ajde nekkao uguras motor, lagano ga iscentriras….odes na pizzu i poveselis se kako je glavni dio posla gotov….vratis se nazad J i ides to sve lagano spjati…stangice stavis an svoje mjesto…vec se lagano cudis kak to da mozes nesto npraviti a da ne moras kemijati…
Lagano pocinjes uocavati lajtung od servo letve koji ide na servo pumpu…vidis bas da onaj od 1,4 bas i nije na seraf pa nabavis ovaj od 1,6 i zaserafis to…malo bacis oko na desnu starnu prostora pod haubu i reko ajde ides malo te sajle od gasa i i kuplunga  priserafiti kad ono sajle su za 2 cm  prekratke onda sav sretan nejdes u tokic po nove nego ides po rabljene i po preporuci Shokrea i Asistenciji alfaludjaka mehanicaru doneses sajle sa malo produzenim buzirima pa ….jer nareavno sajle se iz auta vade na povuci-potegni…ak nejde s rukam…s traktorom mora…pa mehnaicar onda sav sretan doma skuplja buzir na skripcu i prisjeca mi se familije ;)…Uspije se sve to nekako posloziti i ok…dolaze na red lajtunzi…ajde to sve vise manje pase + neka dostukavanja sto se mora racunati… dodavanje posude za vodu iako nije potrebno ali nek se nadje jer 1,4 ima an kileru posudu ali imas vise vrtsta fiata..pa iam i onih 1,6 bez te posude…moras obavezno nabaviti ozracivac servo kocnica jer od 1,4 se ne poklapa nikako….kad je to sve gotovo…vrijeme je za plajnje…znao sam da bas nije lako upaliti tako dobar stroj jer ima code kljuc za koji sam se raspitao an par mjesta i nisam dobio konkretan odgovor….al ajde uzmem ja onaj svoj smedji kljuc i izvadim svoj kod i stavim kod od auta iz kojeg je motor… i demo probati zaverglati…auto vergla…iskra je tu ….probali i sa mojim plavim kljucevima i iskra je takoder tu…mada mehanicar kaze da je preslaba iskra ali je tu…ali izgleda problem i to malo veci su injektori koji ne rade…sad dali je to do koda ili je mozda do elektrike jer ima jedan jack na kojem nije nista ustekano a izgleda da bi trebaolo ici nesto tipa prekidac za plin ili sl a to na serijskim bravima nisam vidio…no to cemo valjda sutra rijesiti….
Eh sad dolazi jedan fini dio s poluosovinama…da mi je znati to je konstruirao milijun vrsta poluosovina…problem nastaje posto imam ABS a ovaj 1,6 nije imao i sad na lijevi homokinetcki smo uspjeli nagurati one zubce od abs-a ali desni homokineticki-onaj na duzoj poluosovini je deblji jedno 3 mm i taj prsten nejde gore… i sad smo ono ludi…gledali na mrei 1,6 ali na oko izgleda da je prsten veci---nista sutra idemo u te pohode….valjda cemo nesto rijesiti…

E da zaboravio sam skroz….pumpa od 1,4 druka an 1,2- 1,5 bara a od 1,6 na 3 bara i znatno je veca pa onda znate i sami sto vam je ciniti…staviti u gepek drugu pumpu tj ovu od 1,6….

Tolko za sad o swapu…javim kad bude gotovo J

E da hvala mom menadzeru shokreu koji mi nabavlja djelove J J
Removed by admin

Offline marek1

  • Trade Count: (0)
  • Mlađi forumaš
  • Postova: 314
  • Spol: Muški
  • Gas do daske, maknem dasku i jos gasa!!
    • Auto akustika forum
Odg: Fiat Bravo swap 1.4 na 1.6!!
« Reply #1 : 23 Ožujak 2007, 23:18:28 »
A avo u vezi zamjene auta...slazem se ali fakat moj auto je ocuvan i izmjenjeno je na njemu sve sto se ovjesa tice...komplet most...ima 2 airbaga...unutra ocuvan full..ima siber..zdampiran za muziku...provuceni kablovi itd i prema tome nema sanse da bi ga isao prodati jer za 3 k eura jako tesko da cu naci auto koji je kao moj a imam i plin u njemu...

Evo ovako ti to fino izgleda na 1,4...sistem saltanja brzina
Removed by admin

Offline marek1

  • Trade Count: (0)
  • Mlađi forumaš
  • Postova: 314
  • Spol: Muški
  • Gas do daske, maknem dasku i jos gasa!!
    • Auto akustika forum
Odg: Fiat Bravo swap 1.4 na 1.6!!
« Reply #2 : 25 Ožujak 2007, 12:57:42 »
Ovako, trebalo je jos prebaciit centralinu kod kljuca koja se nalazi ispod volana tj iza osiguraca...to sam stavio sa 1,6 od kojeg je i kompjuter motora... sada palim sa smedjim kljucem u koji smo takoder stavili kod iz smejdejg kljuca od auta iz kojeg je motor...
eh sad to je sad vise manje to...treba srediti auspuh i valjda ce onda auto voziti...

Bili su se valjda od stajanja 2 mjeseca zapekli injektori i nisu htjeli pljunuti benzin pa nakon malo duzeg verglanja i uljevanja benzina u usisnu granu je i to lagano proradilo....

Removed by admin

Offline marek1

  • Trade Count: (0)
  • Mlađi forumaš
  • Postova: 314
  • Spol: Muški
  • Gas do daske, maknem dasku i jos gasa!!
    • Auto akustika forum
Odg: Fiat Bravo swap 1.4 na 1.6!!
« Reply #3 : 28 Ožujak 2007, 22:58:58 »
Jedan od glavnih mogucih krivaca jucerasnejg incidenta iskupljuje se za svoje postupke .... :)
Removed by admin

Offline marek1

  • Trade Count: (0)
  • Mlađi forumaš
  • Postova: 314
  • Spol: Muški
  • Gas do daske, maknem dasku i jos gasa!!
    • Auto akustika forum
Odg: Fiat Bravo swap 1.4 na 1.6!!
« Reply #4 : 29 Ožujak 2007, 14:59:26 »




Ovak se to radi kod nas u sesvetama :)
Removed by admin

Offline marek1

  • Trade Count: (0)
  • Mlađi forumaš
  • Postova: 314
  • Spol: Muški
  • Gas do daske, maknem dasku i jos gasa!!
    • Auto akustika forum
Odg: Fiat Bravo swap 1.4 na 1.6!!
« Reply #5 : 30 Ožujak 2007, 23:35:24 »



Prvo je klipic a drugo je cilindar...u cilndru je bilo katastrofa...svega, mulaj kamencica..neznam od kud se to stvorilo..a u i bocne starnice su imale nesto kao akamenac a isto tako je bilo i na klipicu..neso kao kamenac! to sa vodobrusnim 100 i da vidis kako ide!
Removed by admin

Offline marek1

  • Trade Count: (0)
  • Mlađi forumaš
  • Postova: 314
  • Spol: Muški
  • Gas do daske, maknem dasku i jos gasa!!
    • Auto akustika forum
Odg: Fiat Bravo swap 1.4 na 1.6!!
« Reply #6 : 12 Travanj 2007, 19:35:35 »
Moj zakljucak an kraju je...da je taj swap u biti p....in dim...samo treba doci na otpad ili tako nesto  pa napraviti ili neku kompenzaciju ili zakupiti sve djelove sto ti trebaju pa nekoj dobroj cifri i naravno sve ono sto ti ostane od starog motora lagao prodajes pod djelove...

A da predes jos jeftinije...treba ti jos jedino dizalica za motor i jedno 2 dana i to puna vremena i aj garantiram da uto vozi za 2 dana...naravno uz uvjet da unaprijed znas sve sto ti treba...lajtunzi i ostale gluposti ;-)
Removed by admin

Offline marek1

  • Trade Count: (0)
  • Mlađi forumaš
  • Postova: 314
  • Spol: Muški
  • Gas do daske, maknem dasku i jos gasa!!
    • Auto akustika forum
Odg: Fiat Bravo swap 1.4 na 1.6!!
« Reply #7 : 17 Travanj 2007, 13:24:39 »
evo danas sam izvadio centralu kod kljuca...nakon sto sam ju stavio od 1,6 i svjetlitla mi je opet lampica...odlucio sam ne vaditi zaruljicu nego otkopcati sklop kod kljuca i rezultat je da palim s bilo kojim kljucem bez kod kljuca...vjerojatno je sad kod kljuc disabled...

Ako je to tako jednostavno onda stavrno taj kod kljuc jako puno znaci...isto kao da ga i nema...provalnicima jedno 2 minute vise posla :)

Removed by admin

Offline marek1

  • Trade Count: (0)
  • Mlađi forumaš
  • Postova: 314
  • Spol: Muški
  • Gas do daske, maknem dasku i jos gasa!!
    • Auto akustika forum
Odg: Fiat Bravo swap 1.4 na 1.6!!
« Reply #8 : 20 Prosinac 2007, 17:23:47 »
Evo...danas a izgleda da je procurio kiler..mislim procurio je i vanjski i unutarnji i nalijao sam onog smeca unutra...malo se prevezo i odmah napravio 1 sliku.
Cekam rezultate..kolko sam skuzio kiler ne curi dok se auto vozi nego kad stane i kad se zgasi onda pocinje kapati..unutarnji mi je malo po centrali prokapao...sad cu vidjeti dal ce se to zastopati. unutarnji cak mozda hoce ali mislim da cu vanjskog morati mjenjati.

evo 1 slike
Svi na zimske a ja sa celicnih na alu sa t1r gumama :)

Ne vozim se prek zime puno pa onda mi ne treba :)
Removed by admin