Autor Tema: Bravo 1.2 16v - Ugradnja plina  (Posjeta: 2050 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Waffen

  • Trade Count: (0)
  • Mlađi forumaš
  • Postova: 210
  • Spol: Muški
  • Auto: Fiat Bravo 1.2 16v
  • Lokacija: BiH
Bravo 1.2 16v - Ugradnja plina
« : 16 Veljača 2012, 23:56:16 »
Svijedoci smo sve vecih cijena benzina,do nedavno se i nekako moglo sa prosjecnom platom tociti,ali kada ti auto treba svaki dan 100-200 kilometara to je vec druga prica,zato drage kolege odlucio sam se da ugradim plin sad me zanima dali itko ima iskustva sa plinom u Bravu 1.2 16v volio bih da napise bio bih mu jako zahvalan. LP

Offline MatijaCZ

  • Trade Count: (0)
  • Nov i neiskusan
  • Postova: 3
Odg: Bravo 1.2 16v - Ugradnja plina
« Reply #1 : 17 Veljača 2012, 15:24:05 »
Pozz,
Imam ja u Fiat Bravo 1.2 16V plin 4 godine. Od kad sam ugradio plin, (da pokucam u stol) nikad ništa, samo toči vozi, i naravno uz redovitu izmjenu filtera plina i jednom čišćenje injektora. Napravio sam sa plinom 130000 km....

Offline NikolaST

  • Trade Count: (0)
  • Aktivni forumaš
  • Postova: 753
  • Spol: Muški
  • assumption is the mother of all fuckups
  • Auto: Fiat Marea 1.6 16v LPG
  • Lokacija: Split
Odg: Bravo 1.2 16v - Ugradnja plina
« Reply #2 : 17 Veljača 2012, 15:59:58 »
Ma možeš i Stag300 staviti. Jeftiniji je i pouzdan. Licenca Landi Renza
assumption is the mother of all fuckups

Offline Waffen

  • Trade Count: (0)
  • Mlađi forumaš
  • Postova: 210
  • Spol: Muški
  • Auto: Fiat Bravo 1.2 16v
  • Lokacija: BiH
Odg: Bravo 1.2 16v - Ugradnja plina
« Reply #3 : 18 Veljača 2012, 02:05:18 »
Pozz,
Imam ja u Fiat Bravo 1.2 16V plin 4 godine. Od kad sam ugradio plin, (da pokucam u stol) nikad ništa, samo toči vozi, i naravno uz redovitu izmjenu filtera plina i jednom čišćenje injektora. Napravio sam sa plinom 130000 km....
Hvala ti na odgovoru :)

Offline marea_jtd110

  • Trade Count: (0)
  • Mlađi forumaš
  • Postova: 121
  • Spol: Muški
  • Auto: Fiat Marea Weekend 1.9 JTD110 HLX, 2001.god
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Bravo 1.2 16v - Ugradnja plina
« Reply #4 : 18 Veljača 2012, 16:22:29 »
Imao sam Landi Renza u marei 2.0 i nikad problema. Malo je skuplji, ali je super. A i taljan na taljana ide ko saliven ako ga se dobro ugradi
JTD -> Jako To Dimi

Offline kemba

  • Trade Count: (0)
  • Uvaženi forumaš
  • Postova: 1.111
  • Spol: Muški
  • Auto: 2 x 115 jtd power
  • Lokacija: slatina
Odg: Bravo 1.2 16v - Ugradnja plina
« Reply #5 : 19 Veljača 2012, 12:54:16 »
cca 9000 kn direktno ubrizgavanje plus atest
u donjem miholjcu zvao jucer majstora cisto inf radi
Ja sam taj iz Čađavice

SigniGT

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Bravo 1.2 16v - Ugradnja plina
« Reply #6 : 19 Veljača 2012, 14:57:10 »
Puno previše... cijene idu drastično gore i za isplatit tu instalaciju treba radi "finu" kilometražu...

Imao sam u 3.0 v6 Alfi direktni Tomasseto plin i bio mi je isplativ jer je bio ugrađivan prije nego sam ja uzeo auto... da sam ga morao sam ugrađivat nebi ga isplatio prije prodaje auta.

Neznam šta izmišljaju sa tim cijenama... dat 9000kn za plin u staru kantu od auta koja vrijedi 10000kn... to je apsurd. To da je nova instalacija do 500€ ok, al budući na registracijama plačaš naknade kojekakve za plin + instalacija + točenje po sve višoj cijeni + točenje goriva jer treba auto i palit na nešto, tu i tamo ga stisnut na benzin jer cijeli motor ode u pepel...

Nema tu računice osim za nekog ko radi godišnje 50k km

Offline Waffen

  • Trade Count: (0)
  • Mlađi forumaš
  • Postova: 210
  • Spol: Muški
  • Auto: Fiat Bravo 1.2 16v
  • Lokacija: BiH
Odg: Bravo 1.2 16v - Ugradnja plina
« Reply #7 : 19 Veljača 2012, 19:32:38 »
Puno previše... cijene idu drastično gore i za isplatit tu instalaciju treba radi "finu" kilometražu...

Imao sam u 3.0 v6 Alfi direktni Tomasseto plin i bio mi je isplativ jer je bio ugrađivan prije nego sam ja uzeo auto... da sam ga morao sam ugrađivat nebi ga isplatio prije prodaje auta.

Neznam šta izmišljaju sa tim cijenama... dat 9000kn za plin u staru kantu od auta koja vrijedi 10000kn... to je apsurd. To da je nova instalacija do 500€ ok, al budući na registracijama plačaš naknade kojekakve za plin + instalacija + točenje po sve višoj cijeni + točenje goriva jer treba auto i palit na nešto, tu i tamo ga stisnut na benzin jer cijeli motor ode u pepel...

Bas neku vecer razmisljam o svemu ovome i na kraju kad stavis racunicu ne isplati se jedino da je to neka zvjerka neki potrosac  i da pravis ogromnu kilometrazu onda se mozes racunati plus na kraju godine,nedavno u BiH je atest bio 80KM (cc 40€) sad je 450 KM (cc 250€) i jos na ovu cijenu dodati instalacije i ugradnja onda odrzavanje a treba ga nekad produvati i na benzin a sve u svemu auto vrijedi malo vise od kopletne investicije nema tu neke pozitivne racunice jedino kao sto ti kazes ako kupis auto vec sa ugradenim plinom,izgleda da je najbolje investirati u kakav biciklo dobar  :(



Offline andreiGT

  • Trade Count: (0)
  • Mlađi forumaš
  • Postova: 281
  • Spol: Muški
  • Šibenik
  • Auto: bravo 1.6 16v + LPG
Odg: Bravo 1.2 16v - Ugradnja plina
« Reply #8 : 19 Veljača 2012, 21:46:13 »
da cijena plina ide gore ali i benzina i uvjek je oko pola benzina

ja imam na bravu tomaseto sistem na flancu kojeg je bivši vlasnik ugradio pola godine prije moje kupnje.do sad sam prešao 80 000 i jako sam zadovoljan s ponašanjem plina u autu, s 50 litrara plina pređem 550km, vožnja je uglavnom otvorena cesta 110-120 km/h znači malo življa.
benzina skoro da ne trošim jer ga sam prebacivam s benzina na plin ,zimi nakon 1-2 min ljeti skoro odmah.
instalacija je ugrađena dok je plin bio 3.35 , onda je koštala 5000 kn + atest

koliko čitam po forumima puno više ima problema na direktnim instalacijama nego na flancu sistem ,dosta je skuplja kao i sam servis i to sve radi par deca manje potrošnje.na flancu sistem ne mora puno trošiti i gubiti snagu ako se dobro poštela,bar je tako kod mene

po meni se svakako isplati za onoga ko prelazi preko 20 tkm godišnje i ako motor dobro podržava plin.

SigniGT

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Bravo 1.2 16v - Ugradnja plina
« Reply #9 : 22 Veljača 2012, 11:47:52 »
Nemožeš uspoređivat flanđu sa direktnim... razlika je dan i noć  ;) Auto na flanđu neide ko na direktnom ubrizgavanju. Ja sam svoju 166 3.0 v6 mogao natjerat na plinu do 230 i ubrzavao mi je jednako kao da je na benzinu dok to sa flanđom nije slučaj. Da mi nije automatski izbacivao plin na benzin u 5000okr dogurao bi do 250 na plin.

Direktno ubrizgavanje nije uopće problematično, čak štoviše mjenjaj filter i peglaj dok je flanđa osjetljiva pogotovo kad je vani vlaga i par dana vožnje po kiši.

Poanta je u tome da ga sa sada ne isplati ugrađivat novog, NIKAKO jer sve se ugrađuje u stare kante od auta, omjer da bi isplatio plin i pri prodaji auta bio u nekom plusu ti je recimo da na taj plin naprviš sa ovom cijenom 200000km a budući nam auti svi već skoro pa tolko i preko toga imaju, za 200000km od njih bi ostao pepeo

Ko ga ima ugrađenog tj kupi auto sa ugrađenim, profitiro je... ko ga sada sam ide ugrađivat, radi si medvjeđu uslugu

Offline S16Vt

  • Trade Count: (0)
  • Aktivni forumaš
  • Postova: 626
  • Spol: Muški
  • Lokacija: Split
Odg: Bravo 1.2 16v - Ugradnja plina
« Reply #10 : 22 Veljača 2012, 15:21:16 »
Ja se uvik drzim onog da je lakse na pumpi ulit 250 kn nego 450 za pun tank, nekako se bezbriznije moze vozit a i novcanik je deblji  ;D
FIAT je ko Windows, ugasis upalis i sam se popravi :)

Offline Edimar

  • Trade Count: (0)
  • Aktivni forumaš
  • Postova: 714
  • Spol: Muški
  • Menažder RI Teama
  • Auto: Fiat Bravo 1.2 16v; Uno 1.0 mk2; Piaggio x8
  • Lokacija: Frančići - Matulji
Odg: Bravo 1.2 16v - Ugradnja plina
« Reply #11 : 05 Ožujak 2012, 16:29:28 »
U potpunosti se slažem s Signiem. Upitna je ugradnja novog, a iz vlastitog iskustva znam pošto sam imao i Citroen bx, Peugeot 405, 605, Renault lagunu, Lanciu dedru i Punto mk 1 na plin i svaka me je plinska instalacija dovodila do ludila, s time da sam imao na dedri, 406 ici i laguni novougrađen plin marke brc i landi i nikad na zelenu granu tako da sam sebi rekao nikad više plin u auto - radije ću si ugraditi pedale nego ponovo stavljati plin. Samo da napomenem da su mi ugrađivali ovlašteni servisi, a za dijagnostiku ni sam neznam gdje nisam sve bio i opet ništa. Stalno problemi, stalno štelanja 15-tak dana je bilo sve ok i onda sve po staru. Da me zezala stara instalacija ne bi niš reko, al da te ganz nova e jbg onda. Pare sam spiskao bezveze.
Još uvijek  N I S A M ! ! !  dobio člansku