Autor Tema: Fiat Stilo 1.9 JTD 85kW - problemi sa paljenjem i gubljenjem snage  (Posjeta: 2960 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Vedran

  • Trade Count: (0)
  • Početnik
  • Postova: 41
  • Auto: fiat stilo 1.9 jtd
  • Lokacija: BiH
Pozdrav ekipa,
sa svojim fiatom do sada nisam imao nikakvih problema, štoviše svakome tko kupuje polovnjak preporučio bih taj famozni 1.9 JTD. Naime radi se o tome da je sve bilo u redu dok nisam natočio gorivo na jednoj kokošarskoj crpki i sve je bilo ok jer je vjerojatno u rezervoaru bilo još kvalitetnog goriva, onda je usljedilo dugotrajnije verglanje, sve do toga da sam iz tek 5.,6., pokušaja uspio ono jedva pokrenuti motor. Motor radi kao sat, međutim kad ga malo stisnem u trečoj brzini između 2500 i nešto malo okretaja motor kratkoročno gubi snagu, točnije u djeliću sekunde i onda naglo dobije ubrzanje. Gubljenje snage sam primjetio i u četvrtoj brzini na istom broju okretaja. Vozio sam auto na dijagnostiku međutim sve je u redu komp ne pokazuje nikakvu grešku, što se tiče gubljenja snage mehaničar mi kaže da to nije strašno da je verojatno turbina malo počađena, ali i nije daleko od istine jer kad ga malo propušem na večim okretajima auto normalno radi,ne gubi snagu ali ostaje taj drugi proble, tj., paljenje. E sad da li to može biti do lošeg kvaliteta goriva, pa  jednostvno nema snagu da ga upali, ili su možda injektori začepljeni ili slično, ako netko ima kakav savjet ili ako ima iskustva s ovakvim problemom neka komentir svaki svjet je dobrodošao. Frend je imao sličan problem sa alfom 145 jtd i bile su dizne u pitanju, nadam se da moje nisu u pitanju, jer je to zadovoljstvo so expensive, hvala unaprijed na svim odgovorima! 

Offline dgudan

  • Trade Count: (0)
  • Mlađi forumaš
  • Postova: 201
  • Spol: Muški
  • ---tajna života je živjeti opasno---
    • Industrijski alpinizam
  • Auto: Stilo 1,9 Mw 115 KS
  • Lokacija: Donja Stubica
Probaj zatvoriti EGR ventil pa ćeš vidjeti razliku. Ako Komp nije ništa pokazao ,ožeš probati ovo. Treba ti malo vremena za tu probu a možeš sam i nula kuna je trošak...
---tajna života je živjeti opasno---

Offline Vedran

  • Trade Count: (0)
  • Početnik
  • Postova: 41
  • Auto: fiat stilo 1.9 jtd
  • Lokacija: BiH
Hvala na savjetu,danas sam očistio EGR i leptir usisa, iskreno nije nešto ni bilo prljavštine, i upalio je iz prve, nakon toga sam ga provozao i solidno se ponašao, međutim kod ponovnog pokušaja paljenja, verglao je malo duže ali opet je upalio, ipak još uvijek sumnjam na lošu kvalitetu nafte. Malo ću se još strpjeti da potrošim to gorivo pa ću ga napuniti novim, ako ni tada ne bude palio kako treba morati ću u nekakav Bosch servis

Offline franzi

  • Trade Count: (0)
  • Mlađi forumaš
  • Postova: 125
  • Spol: Muški
  • Auto: Fiat Punto mk2 Sporting
  • Lokacija: Zagreb
Ja mislio da si ti već potrošio to gorivo, a kvar ostao. Daj istoči to i natoči novo gorivo.

Offline tempradrifter

  • Trade Count: (0)
  • Mlađi forumaš
  • Postova: 358
  • Spol: Muški
  • Alfa166tuner
    • https://www.facebook.com/chiptuning
  • Auto: Stilo, Punto, Marea, Sedici, GrandePunto, Croma, Bravo
  • Lokacija: dugo selo
ovo se meni znalo dešavat po zimi na -15 kad bi natočio loše gorivo, al po ljeti nikad.
removed by admin

Offline Vedran

  • Trade Count: (0)
  • Početnik
  • Postova: 41
  • Auto: fiat stilo 1.9 jtd
  • Lokacija: BiH
Još samo jedna stvar, zatvaranje EGR-a, metalna pločica kod leptira usisa ili kod samog egr ventila?


Offline Vedran

  • Trade Count: (0)
  • Početnik
  • Postova: 41
  • Auto: fiat stilo 1.9 jtd
  • Lokacija: BiH
Hvala puno za link i sliku

Offline dgudan

  • Trade Count: (0)
  • Mlađi forumaš
  • Postova: 201
  • Spol: Muški
  • ---tajna života je živjeti opasno---
    • Industrijski alpinizam
  • Auto: Stilo 1,9 Mw 115 KS
  • Lokacija: Donja Stubica
---tajna života je živjeti opasno---

Offline kemba

  • Trade Count: (0)
  • Uvaženi forumaš
  • Postova: 1.056
  • Spol: Muški
  • Auto: 2 x 115 jtd power
  • Lokacija: slatina
meni to smrdi na ventil regulacije pritiska goriva na cr pumpi. Stekni ga na diag i prati pritisak goriva u railu prilikom alnasovanja, ako ga sporo dize ili th u 2 do tri okretaja ne nabije pritisak do min 200 bara ili ti ventil nevalja ili injektori pisaju
Ja sam taj iz Čađavice

Offline Vedran

  • Trade Count: (0)
  • Početnik
  • Postova: 41
  • Auto: fiat stilo 1.9 jtd
  • Lokacija: BiH
U pitanju je j.beni Egr, pun čađi, hvala svima na pomoći i savjetima

Offline dražen

  • Trade Count: (0)
  • Mlađi forumaš
  • Postova: 52
  • Spol: Muški
  • Auto: Stilo jtd 85 kw
  • Lokacija: Sisak
Jesi problem rijesio zatvaranjem egr ili čiščenjem?

Offline Vedran

  • Trade Count: (0)
  • Početnik
  • Postova: 41
  • Auto: fiat stilo 1.9 jtd
  • Lokacija: BiH
Pozdrav prvo sam čistio sa carb cleanerom međutim od toga nikakve koridti pa sam ga zatvorio i riješio problem

Offline dražen

  • Trade Count: (0)
  • Mlađi forumaš
  • Postova: 52
  • Spol: Muški
  • Auto: Stilo jtd 85 kw
  • Lokacija: Sisak
Ma i ja mislim isto napraviti. Od njega ionako nikakve koristi.

Offline Vedran

  • Trade Count: (0)
  • Početnik
  • Postova: 41
  • Auto: fiat stilo 1.9 jtd
  • Lokacija: BiH
Ma ima koristi da nam j.be zivce boli me briga za ekologiju