Autor Tema: Fiat Stilo 1.9 JTD 85kW - problemi sa paljenjem i gubljenjem snage  (Posjeta: 9513 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Vedran

  • Početnik
  • Postova: 46
  • Auto: fiat stilo 1.9 jtd
  • Lokacija: BiH
Pozdrav ekipa,
sa svojim fiatom do sada nisam imao nikakvih problema, štoviše svakome tko kupuje polovnjak preporučio bih taj famozni 1.9 JTD. Naime radi se o tome da je sve bilo u redu dok nisam natočio gorivo na jednoj kokošarskoj crpki i sve je bilo ok jer je vjerojatno u rezervoaru bilo još kvalitetnog goriva, onda je usljedilo dugotrajnije verglanje, sve do toga da sam iz tek 5.,6., pokušaja uspio ono jedva pokrenuti motor. Motor radi kao sat, međutim kad ga malo stisnem u trečoj brzini između 2500 i nešto malo okretaja motor kratkoročno gubi snagu, točnije u djeliću sekunde i onda naglo dobije ubrzanje. Gubljenje snage sam primjetio i u četvrtoj brzini na istom broju okretaja. Vozio sam auto na dijagnostiku međutim sve je u redu komp ne pokazuje nikakvu grešku, što se tiče gubljenja snage mehaničar mi kaže da to nije strašno da je verojatno turbina malo počađena, ali i nije daleko od istine jer kad ga malo propušem na večim okretajima auto normalno radi,ne gubi snagu ali ostaje taj drugi proble, tj., paljenje. E sad da li to može biti do lošeg kvaliteta goriva, pa  jednostvno nema snagu da ga upali, ili su možda injektori začepljeni ili slično, ako netko ima kakav savjet ili ako ima iskustva s ovakvim problemom neka komentir svaki svjet je dobrodošao. Frend je imao sličan problem sa alfom 145 jtd i bile su dizne u pitanju, nadam se da moje nisu u pitanju, jer je to zadovoljstvo so expensive, hvala unaprijed na svim odgovorima! 
 

Offline dgudan

  • Mlađi forumaš
  • Postova: 324
  • Spol: Muški
  • ---tajna života je živjeti opasno---
    • Industrijski alpinizam
  • Auto: Stilo 1,9 JTD Mw 115 KS
  • Lokacija: Donja Stubica
Probaj zatvoriti EGR ventil pa ćeš vidjeti razliku. Ako Komp nije ništa pokazao ,ožeš probati ovo. Treba ti malo vremena za tu probu a možeš sam i nula kuna je trošak...
---tajna života je živjeti opasno---
 

Offline Vedran

  • Početnik
  • Postova: 46
  • Auto: fiat stilo 1.9 jtd
  • Lokacija: BiH
Hvala na savjetu,danas sam očistio EGR i leptir usisa, iskreno nije nešto ni bilo prljavštine, i upalio je iz prve, nakon toga sam ga provozao i solidno se ponašao, međutim kod ponovnog pokušaja paljenja, verglao je malo duže ali opet je upalio, ipak još uvijek sumnjam na lošu kvalitetu nafte. Malo ću se još strpjeti da potrošim to gorivo pa ću ga napuniti novim, ako ni tada ne bude palio kako treba morati ću u nekakav Bosch servis
 

Offline franzi

  • Mlađi forumaš
  • Postova: 97
  • Spol: Muški
  • Auto: Megane 2 1.5dci
  • Lokacija: Zagreb
Ja mislio da si ti već potrošio to gorivo, a kvar ostao. Daj istoči to i natoči novo gorivo.
 

Offline tempradrifter

  • Mlađi forumaš
  • Postova: 498
  • Spol: Muški
  • ALFA166TUNER
    • https://www.facebook.com/autoevolutionhr
  • Auto: 2xStilo, Alfa 159 2.4jtdm
  • Lokacija: dugo selo
ovo se meni znalo dešavat po zimi na -15 kad bi natočio loše gorivo, al po ljeti nikad.
 

Offline Vedran

  • Početnik
  • Postova: 46
  • Auto: fiat stilo 1.9 jtd
  • Lokacija: BiH
Još samo jedna stvar, zatvaranje EGR-a, metalna pločica kod leptira usisa ili kod samog egr ventila?
 


Offline Vedran

  • Početnik
  • Postova: 46
  • Auto: fiat stilo 1.9 jtd
  • Lokacija: BiH
Hvala puno za link i sliku
 

Offline kemba

  • Uvaženi forumaš
  • Postova: 1.065
  • Spol: Muški
  • Auto: 2 x 115 jtd power
  • Lokacija: slatina
meni to smrdi na ventil regulacije pritiska goriva na cr pumpi. Stekni ga na diag i prati pritisak goriva u railu prilikom alnasovanja, ako ga sporo dize ili th u 2 do tri okretaja ne nabije pritisak do min 200 bara ili ti ventil nevalja ili injektori pisaju
Ja sam taj iz Čađavice
 

Offline Vedran

  • Početnik
  • Postova: 46
  • Auto: fiat stilo 1.9 jtd
  • Lokacija: BiH
U pitanju je j.beni Egr, pun čađi, hvala svima na pomoći i savjetima
 

Offline dražen

  • Mlađi forumaš
  • Postova: 395
  • Spol: Muški
  • Auto: Stilo jtd 85 kw,Corsa D 1.2 59 kw
  • Lokacija: Sisak
Jesi problem rijesio zatvaranjem egr ili čiščenjem?
 

Offline Vedran

  • Početnik
  • Postova: 46
  • Auto: fiat stilo 1.9 jtd
  • Lokacija: BiH
Pozdrav prvo sam čistio sa carb cleanerom međutim od toga nikakve koridti pa sam ga zatvorio i riješio problem
 

Offline dražen

  • Mlađi forumaš
  • Postova: 395
  • Spol: Muški
  • Auto: Stilo jtd 85 kw,Corsa D 1.2 59 kw
  • Lokacija: Sisak
Jel ima problema na eko testu? Da ga se otvori prije tehnickog?
 

Offline the-rider

  • Aktivni forumaš
  • Postova: 785
  • Spol: Muški
  • Auto: Bravo 1.6
  • Lokacija: Poreč
nema veze egr sa ekotestom
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far the wall moves after you hit it.
 

mesa

  • Gost
Hvala na savjetu,danas sam očistio EGR i leptir usisa, iskreno nije nešto ni bilo prljavštine, i upalio je iz prve, nakon toga sam ga provozao i solidno se ponašao, međutim kod ponovnog pokušaja paljenja, verglao je malo duže ali opet je upalio, ipak još uvijek sumnjam na lošu kvalitetu nafte. Malo ću se još strpjeti da potrošim to gorivo pa ću ga napuniti novim, ako ni tada ne bude palio kako treba morati ću u nekakav Bosch servis


Nisu to dizne dizne kad imaju problem auto radi ruzno tresea jtd nemaju problema sa gorivom i diznama  ja ima jtd i nemam problema sipam svugdje gorivo jedino probaj skinut regulator pritiska ja sam imao problem los filter i dlacice se otkidale i odlazile do regulatora pritiska ali me gasio zamjenio filter i regulator ispuho kompresorom i nikakvih problema a druga stvar jtd trazi dobar akumulator probaj ga pojacat sa nekim drugim i probaj ja sam pred zimu zamjenio akumulator dok nisma zamjenio verglo je malo duze dok ne upali kako sam zamjenio malo sasvim vergla ali ja nisma znao da je do akumulatora ali me nije ni interesovalo dok nije htio nikako da upali a slican problem sa verglanjem mi prijatelj imao sa 407 2.0 hdi  malo duže verglala dok ne upali i na kraju mu je akumulator bio pred kraju i nije imao dovoljno snage da zavrti ovo ti je najeftinija solucija jer ako je slab napon kad vergla normalno da ce duže verglat