Autor Tema: Punto mk1 - ventilator kasno pali.  (Posjeta: 4058 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline BluePunto

  • Trade Count: (0)
  • Aktivni forumaš
  • Postova: 574
  • Spol: Muški
  • ┏(o_o)┛ ┗(o_o)┓ ~(o_o)~
  • Auto: Fiat Punto mk1
  • Lokacija: Velika Gorica
Punto mk1 - ventilator kasno pali.
« : 22 Lipanj 2012, 21:32:40 »
i eto mene opet među kvarovima,
taman kad sam mislio da sam se rijesio jednog problema eto drugi
znaci ovako vec neko vrijeme imam problema s ventilatorom, i
to je neko vrijeme bilo rijeseno,,i prije tjedan dana sam ga doma
na dvorištu ostavio da radi na leru i normalno pali i gasi,
a danas sam ga malo turiro,ne u blokadi xD,, nego na 3-3.5, i tek se
ventilator upalio kad je temperatura vec bila dalekooo u crvenom,
u cemu je problem?? termostat,termo-prekidac, ali nekuzim kak
se normalno pali kad u leru radi,a kad se turira pali se tek kad dode do crvenog i kad voda pocne kipit.
i da,radi se o Fiat Punto mk1 60s

 

Offline tomislav_vg

  • Trade Count: (0)
  • Aktivni forumaš
  • Postova: 931
  • Spol: Muški
  • Fiat Punto 75 ELX
  • Lokacija: Velika Gorica
Odg: ventilator kasno pali.
« Reply #1 : 22 Lipanj 2012, 21:45:05 »
Odi do autogorice po senzor temp motora u njega promjeni. On ti se nalazi sa straznje strane motora kod stangice za ulje. Ide ti jedna zica na njega. Dode oko 60-ak kuna. Najbolje ga je skinuti i otici ga kupiti jer imaju dvije vrste. Ne trebas ispustati antifriz da ga promjenis. Samo neka auto bude u blagom nagibu prema prednjoj strani i to je to
Better one day in FIAT then a life in VOLKSWAGEN!!!!


                                                          Punto Freak!

Offline BluePunto

  • Trade Count: (0)
  • Aktivni forumaš
  • Postova: 574
  • Spol: Muški
  • ┏(o_o)┛ ┗(o_o)┓ ~(o_o)~
  • Auto: Fiat Punto mk1
  • Lokacija: Velika Gorica
Odg: ventilator kasno pali.
« Reply #2 : 22 Lipanj 2012, 23:24:17 »
Odi do autogorice po senzor temp motora u njega promjeni. On ti se nalazi sa straznje strane motora kod stangice za ulje. Ide ti jedna zica na njega. Dode oko 60-ak kuna. Najbolje ga je skinuti i otici ga kupiti jer imaju dvije vrste. Ne trebas ispustati antifriz da ga promjenis. Samo neka auto bude u blagom nagibu prema prednjoj strani i to je to

jesi ziher da je to,, da ne kupim a nije to, jel mi ekipa masovno govori o tisucu stvari,od ventilatora,pa termo prekidaca,pa termostat,,pa pumpe(mada neznam kakve ona veze ima s ventilatorom), pa do svakavkih senzora.. imam ja svog mehanicara di vozim auto,al nikad uhvatit cajta,al ak si ziher da je to,, to si mogu i sam promjenit.

 

Offline tomislav_vg

  • Trade Count: (0)
  • Aktivni forumaš
  • Postova: 931
  • Spol: Muški
  • Fiat Punto 75 ELX
  • Lokacija: Velika Gorica
Odg: Punto mk1 - ventilator kasno pali.
« Reply #3 : 23 Lipanj 2012, 00:44:46 »
Gle,ja sam imao velikih problema sa tom temperaturom. Stalno mi se ventilator palio na zadnjoj crtici prije crvenog. Promjenio sam tri termostata i uvijek isto (svi su mi govorili da sam naletio na pokvaren termostat), i onda mi je sinula ideja da mi mozda krivo pokazuje kazaljka na instrument tabli. Promjenio sam taj senzor i od onda nema nikakve brige. Vent se pali cim mi temp prijede polovicu. To je moje iskustvo. Poludio sam dok to nisam rijesio.
Najbolje ti je otici di seba jedan dan i nekti izmjeri temperaturu vode dok je auto na leru i dok je pod opterecenjem pa ce ti in znati reci dalje. A mozes i promjeniti taj senzor. Nije toliko skup,a i sigurno ce raditi bolje nego taj koji sad imas 10 ili vise godina...
Better one day in FIAT then a life in VOLKSWAGEN!!!!


                                                          Punto Freak!

Offline tomislav_vg

  • Trade Count: (0)
  • Aktivni forumaš
  • Postova: 931
  • Spol: Muški
  • Fiat Punto 75 ELX
  • Lokacija: Velika Gorica
Odg: Punto mk1 - ventilator kasno pali.
« Reply #4 : 23 Lipanj 2012, 00:46:11 »
Termoprekidac nije. On ili pali vent ili na pali. Nema izmedu....
Better one day in FIAT then a life in VOLKSWAGEN!!!!


                                                          Punto Freak!

Offline BluePunto

  • Trade Count: (0)
  • Aktivni forumaš
  • Postova: 574
  • Spol: Muški
  • ┏(o_o)┛ ┗(o_o)┓ ~(o_o)~
  • Auto: Fiat Punto mk1
  • Lokacija: Velika Gorica
Odg: Punto mk1 - ventilator kasno pali.
« Reply #5 : 23 Lipanj 2012, 13:32:09 »
Gle,ja sam imao velikih problema sa tom temperaturom. Stalno mi se ventilator palio na zadnjoj crtici prije crvenog. Promjenio sam tri termostata i uvijek isto (svi su mi govorili da sam naletio na pokvaren termostat), i onda mi je sinula ideja da mi mozda krivo pokazuje kazaljka na instrument tabli. Promjenio sam taj senzor i od onda nema nikakve brige. Vent se pali cim mi temp prijede polovicu. To je moje iskustvo. Poludio sam dok to nisam rijesio.
Najbolje ti je otici di seba jedan dan i nekti izmjeri temperaturu vode dok je auto na leru i dok je pod opterecenjem pa ce ti in znati reci dalje. A mozes i promjeniti taj senzor. Nije toliko skup,a i sigurno ce raditi bolje nego taj koji sad imas 10 ili vise godina...

e da,,onda cu skocit koji dan do Seba da mi to pogleda,,po cemo vidjet u cemu je problem  :rofl :rofl

 

Offline zvrk

  • Član kluba
  • Trade Count: (0)
  • *
  • Postova: 9.081
  • Spol: Muški
  • potrcko.com.hr
    • www.potrcko.com.hr
  • Auto: Fiat Bravo 1.8 GT Lpg
  • Lokacija: Zagreb / Kvatrić
Odg: Punto mk1 - ventilator kasno pali.
« Reply #6 : 23 Lipanj 2012, 15:55:39 »
90% da ti je taj senzor temp.

meni je davno električar zamijenio senzor temp. motora, ali nije stavio original fiatov, već neki od audia, koji navodno paše....i od tada mi malo krivo pokazuje temp. na kazaljci, iako je kod SEB-a provjereno na testeru da sve radi ok, tj. da su temp. ok....

A i 60kn nije puno za probat to zamijenit, pa makar se dogodilo da nije u tom problem...

Sve ostale stvari su skuplje....

Offline Moreno

  • Trade Count: (0)
  • Mlađi forumaš
  • Postova: 208
  • Spol: Muški
  • Auto: Punto Mk1 90
  • Lokacija: Umag
Odg: Punto mk1 - ventilator kasno pali.
« Reply #7 : 23 Lipanj 2012, 21:29:52 »
ja sam imao isti problem prosle godine...promjenio sam senzor vode i termostat,i na kraju skuzio sam de je bio samo zrak..... :facepalm:
removed by admin...

Offline tutto

  • Trade Count: (0)
  • Uvaženi forumaš
  • Postova: 1.107
  • Spol: Muški
  • Auto: Astra 1.4 turbo
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Punto mk1 - ventilator kasno pali.
« Reply #8 : 24 Lipanj 2012, 00:51:09 »
Ako voda ne kuha a kazaljka pokazuje vrijednost na kojoj treba zakuhat, onda krivo pokazuje. Ako kuha a ventilator ne ukljucuje, a kazaljka pokazuje da kuha, onda mjenjaj termoprekidac. Ako kuha a kiler je hladan, mjenjaj termostat. Uz sve to vrlo je bitno da je sistem dobro odzracen....... Kasnije se postavlja pitanje dihtunga glave....

Offline BluePunto

  • Trade Count: (0)
  • Aktivni forumaš
  • Postova: 574
  • Spol: Muški
  • ┏(o_o)┛ ┗(o_o)┓ ~(o_o)~
  • Auto: Fiat Punto mk1
  • Lokacija: Velika Gorica
Odg: Punto mk1 - ventilator kasno pali.
« Reply #9 : 24 Lipanj 2012, 01:18:46 »
Ako voda ne kuha a kazaljka pokazuje vrijednost na kojoj treba zakuhat, onda krivo pokazuje. Ako kuha a ventilator ne ukljucuje, a kazaljka pokazuje da kuha, onda mjenjaj termoprekidac. Ako kuha a kiler je hladan, mjenjaj termostat. Uz sve to vrlo je bitno da je sistem dobro odzracen....... Kasnije se postavlja pitanje dihtunga glave....

kad je na leru normalno pali i gasi ventilator,,kad se turira u leru,,tek pali ventilator kad voda pocne kuhat.. i temperatura je tada vec daleko u crvenom,,a u voznji je sve normalno...

 

Offline tutto

  • Trade Count: (0)
  • Uvaženi forumaš
  • Postova: 1.107
  • Spol: Muški
  • Auto: Astra 1.4 turbo
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Punto mk1 - ventilator kasno pali.
« Reply #10 : 24 Lipanj 2012, 10:39:37 »
Losa cirkulacija zbog zraka u sistemu, premalo vode ili dihtung glave. Tesko ali moze biti i do nedovoljno otvorenog termostata ili zaprljanog sistema....
Po ovome sto si napisao problem nikako nije do termoprekidaca, niti do senzora temp. Jedino nema logike ako je u voznji na visokim okretajima sve ok, jer po tome bi bilo do termoprekidaca koji opet s druge strane ukljucuje uredno na leru. Po tome ispada da on steka ali nema bas neke logike u cijeloj prici...

Offline BluePunto

  • Trade Count: (0)
  • Aktivni forumaš
  • Postova: 574
  • Spol: Muški
  • ┏(o_o)┛ ┗(o_o)┓ ~(o_o)~
  • Auto: Fiat Punto mk1
  • Lokacija: Velika Gorica
Odg: Punto mk1 - ventilator kasno pali.
« Reply #11 : 24 Lipanj 2012, 14:02:47 »
Losa cirkulacija zbog zraka u sistemu, premalo vode ili dihtung glave. Tesko ali moze biti i do nedovoljno otvorenog termostata ili zaprljanog sistema....
Po ovome sto si napisao problem nikako nije do termoprekidaca, niti do senzora temp. Jedino nema logike ako je u voznji na visokim okretajima sve ok, jer po tome bi bilo do termoprekidaca koji opet s druge strane ukljucuje uredno na leru. Po tome ispada da on steka ali nema bas neke logike u cijeloj prici...

pa imamo isto mišljenje,i isto mi je ovo znanstvena fanstastika, nema veze s vezom al tak je.. eto prije cirka 2-3 tjedna kad sma to skuzio operem auto,odem na obilazinicu u vg,i ganjam se kolko ide, i nista.. sve uredu,,dodem doma,, znaci u mjestu ga malo turiram,i auto zakuha, normalno poludio sam,i onda sam malo sa kontakt sprejom našpricao one đekove na ventilatoru,i ostavio sam auto da radi u leru BEZ TURIRANJA i normalno se ventilator upali i ugasi, a temperatura je stalno ista kad se motor zagrije, i sad pitanje ko je tu lud?jel eto sad ponovo kad ga turiram u mjestu ventilator kasno pali, vode ima u sistemu, da je dihtung otiso to bio znao jel sam radio maturalnu radnju o tom,a uostalom zavrsio sam za mehanicara,auto sasvim uredu radi,,ne dimi,ne gubi snagu,ne mjesa ulje i vodu,nigdje se nevidi da bi ulja bilo po motoru ili nesto,sve je super,,samo mi to neide u glavu,probat cu zamjenit ovaj senzor sta je tomislav reko nije neka velka cifra pa cu vidjet,,ali nema mi logike,, isto je jel ja turiro motor pa ono doso do određene temperature di bi trebo palit ventilator ili on sam radio u leru pa isto tako doso do te temperature..

 

Offline BluePunto

  • Trade Count: (0)
  • Aktivni forumaš
  • Postova: 574
  • Spol: Muški
  • ┏(o_o)┛ ┗(o_o)┓ ~(o_o)~
  • Auto: Fiat Punto mk1
  • Lokacija: Velika Gorica
Odg: Punto mk1 - ventilator kasno pali.
« Reply #12 : 30 Lipanj 2012, 20:39:50 »
e sad da oživim temu, auto ide kod majstora u ponedeljak-utorak, nisam ga prije vozio radi love, i nije taj senzor temp. motora u igri,novi sam kupio i isti je k..

to je neki faking paradoks  :disgust:, evo upravo sad sa starim prije pol sata sjedim vani i pijem kavu i ostavim auto da u leru radi,i fino radi ko švicarski sat,i radi i radi, i upali on ljepo ventilator i nakon toga ga vise ne pali  :hm:, i nakon nekog vremena se voda digne skoro do čepa a crijevo je tvrdo ko kamen, i sad pitanje ko tu koga...??  :kmeee :kmeee :kmeee

neznam vise kaj da kazem, dobro svejedno cu odvest ili kod svog majstora ili kod bertola,ali mi neide u glavu u cemu bi mogo bit problem... termostat,termoprekidač,pumpa vode,hladnjak, taj senzor temp.motor... ili ventilator  :tres: :tres: :tres: :tres:

 

Offline markohemarko

  • Trade Count: (0)
  • Mlađi forumaš
  • Postova: 226
  • Spol: Muški
  • Auto: Tipo 1.6 ie
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Punto mk1 - ventilator kasno pali.
« Reply #13 : 01 Srpanj 2012, 12:46:47 »
ja sam imao isti problem prosle godine...promjenio sam senzor vode i termostat,i na kraju skuzio sam de je bio samo zrak..... :facepalm:

Za početak ozrači rashladni sistem, to je mogući uzrok.

Offline markohemarko

  • Trade Count: (0)
  • Mlađi forumaš
  • Postova: 226
  • Spol: Muški
  • Auto: Tipo 1.6 ie
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Punto mk1 - ventilator kasno pali.
« Reply #14 : 01 Srpanj 2012, 12:56:51 »
aha, hehe, nisam čitao zadnji post. Ajde i javi kaj je bio kvar :)