Autor Tema: Bravo 1.2 16v - plin  (Posjeta: 1549 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Waffen

  • Trade Count: (0)
  • Mlađi forumaš
  • Postova: 210
  • Spol: Muški
  • Auto: Fiat Bravo 1.2 16v
  • Lokacija: BiH
Bravo 1.2 16v - plin
« : 03 Rujan 2012, 23:20:59 »
Ovako ljudi posto ovo gorivo nema namjeru da staje a o pojeftinjenju mozemo samo sanjati ozbiljno razmisljam da ugradim plin pa bih molio malo savjeta prvenstveno od onih koji imaju plin u ovom modelu ili slicnima bio bih vam jako zahvalan.

Offline crotiger1974

  • Trade Count: (0)
  • Početnik
  • Postova: 32
  • Spol: Muški
  • Auto: Fiat Marea 2.0 HLX 113 Kw
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Bravo 1.2 16v - plin
« Reply #1 : 04 Rujan 2012, 09:41:15 »
Znam da moj auto ne spada u ovu kategoriju, ali i mene bi zanimale neke opće informacije oko ugradnje plina, isplativosti, kako znati dali je motor u još dobrom stanju za ugradnju istoga i sličnu.

Unaprijed hvala,
Crot

Offline cicili

  • Trade Count: (0)
  • Uvaženi forumaš
  • Postova: 2.520
  • Spol: Muški
  • Auto: Punto mk2b sporting
  • Lokacija: Pula
Odg: Bravo 1.2 16v - plin
« Reply #2 : 04 Rujan 2012, 09:56:38 »
na ovom forumu ima toliko tema u plinu, raspravljanju o isplativosti itd samo treba potrazit..  :ok:

ugradnja je oko 7-8000 kn + atest, iz toga ispada da ti treba 30 - 40 tkm da ga isplatis, kad sve stavis na papir odrzavanje plina, potrosnju neku benzina za paljenje, skuplju regu usteda ti iznosi 30-40% ovisno kolike relacije radis u svakodnevnoj voznji, ako radis 3 km za na posao nemozes ostvarit na toj relaciji niti 30% ustede.   ;)

u istoj sam poziciji i vec duze vrijeme razmisljam o plinu pa sam tako malo i kalkulirao, potrazi te si po forumu svasta ima o plinu.  :)

Offline zvrk

  • Član kluba
  • Trade Count: (0)
  • *
  • Postova: 9.081
  • Spol: Muški
  • potrcko.com.hr
    • www.potrcko.com.hr
  • Auto: Fiat Bravo 1.8 GT Lpg
  • Lokacija: Zagreb / Kvatrić
Odg: Bravo 1.2 16v - plin
« Reply #3 : 04 Rujan 2012, 11:02:44 »
Cijene se kreću od 6000kn pa do 8000kn...+ atest koji je oko 1200kn sa svim troškovima.

Ako se ide na jeftiniju varijantu, to vam je oko soma eura troška. A neka dodatna vrijednost na auto je oko 200€.

Ako mislite ostaviti auto sebi barem 3 godine...isplati se.

Ja sam uzeo na rate....i na samoj uštedi sam uspio isplaćivati rate i još bi uspio nešto uštediti na mjesečnoj bazi. Ali, ja sam radio oko 3000km mjesečno.

Recimo za 2.0 20v motor u Marei.
Ajmo reći da troši oko 12lit. po gradu.
Ako radiš 1000km mjesečno, to ti je 120lit., tj. oko 1350kn za beznin.
Ako se voziš na LPG, to ti je 130 lit., tj. oko 735kn za plin, i nekih 100kn za benzin mjesečno...zbog jutarnjih paljenja....nekom troši više...nekom manje...ali ajde da je to oko 100kn.
Znači, ukupno oko 835kn.

Što je 1350-835=515kn uštede.

Pa si računaj. Znači..uštediš oko 500-tinjak kuna mjesečno na 1000km mjesečno.
Ako uzmeš plinsku instalaciju za 6000kn na 12 rata, rata ti ispada 500kn + kamate.

 ;D

Normalno, računaj da atest moraš keširati. Tih 1200kn ti je 100kn mjesečno.
-----------------

Tih 1000km mjesečno se vrlo lako napravi ako radiš 30-ak kilomatara dnevno.
Nekome je to 15km do posla i 15km sa posla nazad doma. I još ak napraviš xy km jer moraš neš obaviti u gradu...razna putovanja...isplati se.

Bez obzira na 500kn više na regi....na 200-tinjak kuna na servise plina svakih 20,000-30,000 km...i tako.

Po meni...se svakako isplati. A najveći je gušt kad naspeš 200kn plina i znaš da se možeš voziti preko 300km.....a sa 200kn benge možeš napraviti samo 150km.

To je sve za Mareu 2.0.

Offline cicili

  • Trade Count: (0)
  • Uvaženi forumaš
  • Postova: 2.520
  • Spol: Muški
  • Auto: Punto mk2b sporting
  • Lokacija: Pula
Odg: Bravo 1.2 16v - plin
« Reply #4 : 04 Rujan 2012, 11:07:40 »
i to je ona usteda o kojoj pricam i iznos 40% oduzmes li servis i registraciju padne na nekih 35%.  :D ja si racunam i 30% zbog malih relacija koje radim 5-10km.

Offline NikolaST

  • Trade Count: (0)
  • Aktivni forumaš
  • Postova: 753
  • Spol: Muški
  • assumption is the mother of all fuckups
  • Auto: Fiat Marea 1.6 16v LPG
  • Lokacija: Split
Odg: Bravo 1.2 16v - plin
« Reply #5 : 04 Rujan 2012, 11:18:04 »
Ako uzmeš plinsku instalaciju za 6000kn

Čisto sumljam da je plinska instalacija za petaka 6000 kn.
A ako bi na 20v stavljao plin, definitivno ne bi na "flanđu" ugrađiva.
Cijene se mijenjaju, znam to. Meni je za STAG300 prije 4 godine za 20V motor tražilo 11000 kn.
Tad mi je coupe bio u planu (atmo motor) ali kratak sa novcima sam bio
assumption is the mother of all fuckups

Offline cicili

  • Trade Count: (0)
  • Uvaženi forumaš
  • Postova: 2.520
  • Spol: Muški
  • Auto: Punto mk2b sporting
  • Lokacija: Pula
Odg: Bravo 1.2 16v - plin
« Reply #6 : 04 Rujan 2012, 12:04:16 »
za moj auto kad sam se raspitivao u cepelinu bila najniza cijena oko 5500 za nemam pojma koji sistem ali daju 3 god garancije, lovato mi je 7000 koji ce najvjerovatnije i ici u auto ako se pribave novci za taj zahvat jer sam vec imao u jednom autu radio bez greske a i servis njihov ovlasteni mi je 5 km od kuce a do cepelin u rijeci.

Offline crotiger1974

  • Trade Count: (0)
  • Početnik
  • Postova: 32
  • Spol: Muški
  • Auto: Fiat Marea 2.0 HLX 113 Kw
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Bravo 1.2 16v - plin
« Reply #7 : 04 Rujan 2012, 12:23:15 »
Našao sam na Njuškalu par servisa što ugrađuju  i prodaju plin od nekih 4-4,5 k, ali za 4 cilindra meni je 1000 kn više jer je 5 cilindara pa moram set za 6 uzeti.
Do ove godine sam radio 2-3 k km, ali evo sredio sam viksu i samo ove godine sam već napravio 7-8 k, izračunao sam samo što sam na moru bio i radio kilometre da bih već plin isplatio.

Ma meni je da znam što bih trebao testirati prije ugradnje plina da mi na kraju ne ispadne da sam se zahebao ako me razumijete. Moj auto ima 168 k km, 2000 g, kod mene već 5 godina sve servisirano više nego uredno , čak i prečesto ako to postoji.Servisera sam pitao što bih trebao čekirat , kompresiju ili što, on mi pogledao broj kilometara, zna moj auto servisira ga od dana 1 i rekao je "ma daj dođi za na jedno 250 k...". Čim čujem nešto ili osjetim ja sam već na servisu i mijenjam makar serviser veli "kao može to još nije hića". Limarija, eh, ljušti se ali mislio sam to ove jeseni ali pošto nije trula rekoh budem u proljeće da me kamenćići ne izlupaju na friško. Gume Continental Conti Premium Contact 2 205/55/15 V, znači nije da štedim na njemu , jako sam zadovoljan ...

Ali ... znači da znam što uraditi a da ne iskeširam zadnju lovu za plin a onda da mi zariba nekaj pa da auto stoji dok ne skupim 1 eura za generalku ili što već. Znam da nema garancije ako remen pukne ili nešto ali mene zanima što preventivno bi trebao napraviti.

Unaprijed hvala,
Crot

Offline cicili

  • Trade Count: (0)
  • Uvaženi forumaš
  • Postova: 2.520
  • Spol: Muški
  • Auto: Punto mk2b sporting
  • Lokacija: Pula
Odg: Bravo 1.2 16v - plin
« Reply #8 : 04 Rujan 2012, 12:33:33 »
a ti najbolje znas dali je auto dobro ili nije. ako si siguran u njega da ce napravit jos 50 tkm bez kvarova onda ti se isplati.  :D

najveci problem plina je sto kad ga stavis vise se vozis i na kraju ne ustedis nista.  :D

Offline Waffen

  • Trade Count: (0)
  • Mlađi forumaš
  • Postova: 210
  • Spol: Muški
  • Auto: Fiat Bravo 1.2 16v
  • Lokacija: BiH
Odg: Bravo 1.2 16v - plin
« Reply #9 : 04 Rujan 2012, 13:19:05 »
Znam da ima tema o plinu ali stvarno nemam puno vremena to cackati ,traziti i listati vecinom meni nebitne odgovore (neka mi moderator ne zamjeri malo razumjevanja nije na odmet) ugradnja sekventog plina na mog fiatica kod nas iznosi cc 450€ sa garancijom ja prosjecno godisnje obavim 3-4 mala servisa sa tim da sam ove godine uradio i veliki auto mi treba skoro svaki dan (i na male i vece relacije) sada mene najvize zanima kako ce se moj fiat 1.2 16v ponasati sa tim plinom koji su najcesci problemi da to odmah u startu otklonim jer ako cu svaki 10 dana ga voziti mehanicaru da nesto cacka radi plinskih instalacija to je za mene gubljenje vremena a i skreno i tanak sam na zivcima ja bih to onda sve pocupao odmah prvi dan zato bih molio ako netko vec ima ugraden plin na ovaj motoric da mi napise par savjeta ili iskustava. Hvala na razumjevanju LP.

Offline zvrk

  • Član kluba
  • Trade Count: (0)
  • *
  • Postova: 9.081
  • Spol: Muški
  • potrcko.com.hr
    • www.potrcko.com.hr
  • Auto: Fiat Bravo 1.8 GT Lpg
  • Lokacija: Zagreb / Kvatrić
Odg: Bravo 1.2 16v - plin
« Reply #10 : 04 Rujan 2012, 16:34:45 »
A nema tu nekakve posebne pripreme. Bitno je da je auto tehnički ispravan, jer plin ne prašta manjkavosti dok benzin da.
Npr. možete imati sitan problem sa svjećicom, bobinom ili kablovima, a na benzinu se neće to kužiti, dok na plinu će se osjetiti cukanje...ili neki drugi simptom.

Ako je redovno održavan...nema tu što biti. Tj. tek kad ugradiš plin ćeš znati dali nešto na autu ne štima.

Tako sam ja skužio da mi lambda sonda ne radi...

Obično bude neki problem oko struje ili senzora. Rijetko kad bude uzrok neki mehanički problem (ventili npr.)

Bitnija je kvalitetna ugradnja, a pod tim mislim kvalitetan sistem i majstor koji ugrađuje.

Offline crotiger1974

  • Trade Count: (0)
  • Početnik
  • Postova: 32
  • Spol: Muški
  • Auto: Fiat Marea 2.0 HLX 113 Kw
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Bravo 1.2 16v - plin
« Reply #11 : 04 Rujan 2012, 17:21:25 »
Meni bi razlika i bila još veća nego kolegi na 1.2 motoru jer ja sam tankao samo 100 oktana OMV ili Petrol a sada sredio viksu i žena oće "aktivniji" život , pa postoji mogučnost da počnem raditi kilometražu a to bez plina ne dolazi u obzir.

Znači sum , sumarum. Ako sam do sada bio zadovoljan kako se auto ponašao , ako imam sreće nebi trebalo biti problema. Ok, staviti ću koju kunu sa strane ako se nešto pojavi kao gore navedeno nakon ugradnje plina da popravim, ali mislim da ću ipak prije toga kod Sebastijana na dijagnostiku i mjerenje kompresije , mislim da to nebi trebalo puno koštat.

E sada, ako nije dozvoljeno ovdje direkt, ako netko ima dobra iskustva za ugradnju plina , znači marea 2.0 20v 5 cilindara i servisiranje , pls onda PM om .

I još samo jedno pitanje.Ako i koliko bih trebao izgubiti , nazovimo to na snazi ili odazivu gasa kada sam na plinu nauštrb benzina. Mislim na usponima i slično jer ću putovat dosta po gorskom kotaru , relacije, Zgb- Fužine -starom cestom prema crikvi pa da okvirno znam. Thx

Offline zvrk

  • Član kluba
  • Trade Count: (0)
  • *
  • Postova: 9.081
  • Spol: Muški
  • potrcko.com.hr
    • www.potrcko.com.hr
  • Auto: Fiat Bravo 1.8 GT Lpg
  • Lokacija: Zagreb / Kvatrić
Odg: Bravo 1.2 16v - plin
« Reply #12 : 04 Rujan 2012, 19:17:06 »
Ako se stavi dobar sustav...normalno direkcija....nebi trebao ništa izgubiti na osjećaju brzine.
Na papiru ćeš možda izgubiti svega par konja... (ja sam izgubio oko 5ks.) ali bitniji je subjektivan osjećaj u vožnji, tj. kako izgleda krivulja snage kod plina.

Kod mene je čak krivulja jača od plina do nekih 2500 rpm...onda preuzima benzinska krivulja.

Ja ti jedino mogu preporučiti gosp. Lažeca iz firme Tidala, on je stručnjak po pitanju plina....
Možeš mu se javiti ovdje: https://sites.google.com/site/tidala10/planer-zauzetosti
Jedino što se on nalazi u Zaboku, ali vrijedi puta do tamo jer je čovjek stvarno stručnjak po pitanju plina te servisa. Mislim da radi i ugradnju, ali bolje pitati točno koje sve sustave ugrađuje.

 :good:

Offline Waffen

  • Trade Count: (0)
  • Mlađi forumaš
  • Postova: 210
  • Spol: Muški
  • Auto: Fiat Bravo 1.2 16v
  • Lokacija: BiH
Odg: Bravo 1.2 16v - plin
« Reply #13 : 04 Rujan 2012, 23:51:13 »
A nema tu nekakve posebne pripreme. Bitno je da je auto tehnički ispravan, jer plin ne prašta manjkavosti dok benzin da.
Npr. možete imati sitan problem sa svjećicom, bobinom ili kablovima, a na benzinu se neće to kužiti, dok na plinu će se osjetiti cukanje...ili neki drugi simptom.

Ako je redovno održavan...nema tu što biti. Tj. tek kad ugradiš plin ćeš znati dali nešto na autu ne štima.

Tako sam ja skužio da mi lambda sonda ne radi...

Obično bude neki problem oko struje ili senzora. Rijetko kad bude uzrok neki mehanički problem (ventili npr.)

Bitnija je kvalitetna ugradnja, a pod tim mislim kvalitetan sistem i majstor koji ugrađuje.

Doma mi moze nesto faliti ali na autu nikada,takva sam osoba i nije mi zao kao sto sam rekao prelazim puno kilometara tako da na autu ne stedim najvise me plasi posto je auto slab 80ks vrti on fino na visokim obrtajima ali me zanima na niskima kako ce se ponasati na plinu ako ce biti jos tromiji nego na benzinu nema od toga nista da se odma bacim na kupnju malo jacega autica,sto se tice ugradnje radi mi mehanicar inace moj prijatelj iz djetinstva u kojega imam povjerenja a jos mu se nitko od musterija nije zalio tako da mislim sto se tice i tog djela da nebih trebalo biti problema. Zanima me kako 1.8 16v podnosi plin?

Offline cicili

  • Trade Count: (0)
  • Uvaženi forumaš
  • Postova: 2.520
  • Spol: Muški
  • Auto: Punto mk2b sporting
  • Lokacija: Pula
Odg: Bravo 1.2 16v - plin
« Reply #14 : 05 Rujan 2012, 08:38:41 »
dobar sistem plima dobro podesen prakticki ne smanjuje snago tj iznosi mozda 1 ili 2%... razliku neces osjetit. ja sam imao auto na plin sa 60ks i taj uvjek isto isao (ili nije isao kako hocete  :D) osjetila se razlika ali ju niko nije mogao skuzit osim onoga ko dane i dane provodi u tom autu, hocu rec da je bila neprimjetna.

na kraju krajeva valjda znas nekoga ko ima ugraden plin u auto pa ga pitaj da probas i uvjeris se da razlike nema ili je toliko minimalna da ces jedva primjetit u nekim jako rijetkim situacijama.