Autor Tema: Punto 1.2 8v - centrala  (Posjeta: 4852 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline zzip

  • Predsjednik kluba
  • Trade Count: (+1)
  • *
  • Postova: 11.253
  • Spol: Muški
    • www.fiatisti.hr
  • Auto: doblo cargo
  • Lokacija: zg
Punto 1.2 8v - centrala
« : 18 Rujan 2008, 15:03:39 »
u biti koliko sam skontao nije motor, nego centrala.. e sad...

simptomi su sljedeći... MLINAC ZA KAVU... :D na visokom okretajima, a na niskim kvrckanje iz motora...
ne rade 2 cilindra... i trese se na leru...

jučer smo čačkali.. skinuli usis, prekopčavali, mijenjali svjećice, bobine, ovo ono.. stalno isto... čak mi se učinilo da ne rade injektori benzina...
ali je isto jer identično radi i kad ga spojimo na plin...

ima li netko da mu je riknula centrala?? kakve je probleme imao i kako je to riješio??

thnx...

badblue

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: punto 1.2 8v - centrala
« Reply #1 : 18 Rujan 2008, 16:25:53 »
jedno vrijeme je ekipa govorila da se ne da reparirat vec da se uzima druga...nova ili polovna a kasnije su poceli pricat i o reparaciji pa vise nisam siguran sto je tocno  :neznam:
ovo ce malo cudno zvucat ali znam da je na crofiatu bilo dosta price o tome pa pogledaj dapace ista greska je medu vlasnicima unesena kao serijska kao npr stilo i airbag failure  :jao

mikeg20

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: punto 1.2 8v - centrala
« Reply #2 : 18 Rujan 2008, 19:43:43 »
Je, Filefixer je dao link di imaju centalu za naručiti izvana. Uglavnom krepavaju ECU-i jer dolazi do povratnog napona sa bobine u ECU koji "skuri" mislim tranzistore koji daju signal bobinama za iskru na svječici

Offline zzip

  • Predsjednik kluba
  • Trade Count: (+1)
  • *
  • Postova: 11.253
  • Spol: Muški
    • www.fiatisti.hr
  • Auto: doblo cargo
  • Lokacija: zg
Odg: punto 1.2 8v - centrala
« Reply #3 : 18 Rujan 2008, 20:25:02 »
nisam na crofiatu od osnutka fiatista, tako da nemam pojma uopće šta se tamo događa...  osobno nisam zadrt čovjek, a pomoć ću primiti i pružiti svakome...

tako da ako netko ima volje pročešljati tu navedenu temu na tom forumu, neka mi prenese nekakvo riješenje...

što se tiče reparacije... može se reparirati ali nema garancije.. a reparacija je 1500-1800kn... dok je nova centrala oko 5k kn...

badblue

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: punto 1.2 8v - centrala
« Reply #4 : 18 Rujan 2008, 22:26:04 »
c/p
evo rijesio sam danas centralnu kosta 2400 kn u ovlastenom servisu u pozegi i 10 kn rad 10 minuta hehe centralna sama se programira na auto samo dodas puno gasa jedno 3 minute i to je to a kod elekricara me trazili skoro 7000 kaze da je mora programirati mozes si misliti...

jos spominju da je rjesenje promjenit kablove ili bobinu........isto tako ovo programiranje nije bas gas u pod 3 minute vec ima neke fore koje obicni smrtnici ne znaju pa jos malo provjeri ;)

Offline zzip

  • Predsjednik kluba
  • Trade Count: (+1)
  • *
  • Postova: 11.253
  • Spol: Muški
    • www.fiatisti.hr
  • Auto: doblo cargo
  • Lokacija: zg
Odg: punto 1.2 8v - centrala
« Reply #5 : 18 Rujan 2008, 23:29:00 »
hvala, ali ništa novoga nisam saznao... inače se to radi ovako..

električar koji za kako se "skine" kod sa centrale, to i napravi.. jer svaki auto ima svoj kod (vjerojatno se misli na kod ključa)...

a programiranje se radi vrlo jednostavno... staviš centralu u auto, spoje se kablovi na nju i 3 puta se auto (naravno kad se zagrije) gurne do blokade.. i centrala je ukodirana na taj auto... 5 minuta posla...

e sad meni se neda davati 2000 ili više kuna za to, pa me zanima da li postoji neki drugi način, odnosno da li znate nekoga tko to radi u fušu... ?

Offline huan

  • Trade Count: (+1)
  • Mlađi forumaš
  • Postova: 274
  • Spol: Muški
  • 3.35kn
  • Lokacija: Kutina
Odg: punto 1.2 8v - centrala
« Reply #6 : 18 Rujan 2008, 23:40:54 »
koja je centrala tocno na puntu IAW ili.....?
btw. jeste sigurni 100% da je centrala?
Žene imaju problem na svako rješenje!!!

badblue

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: punto 1.2 8v - centrala
« Reply #7 : 19 Rujan 2008, 00:51:27 »
po ovome sto si napisao reparacija nije puno jeftinija od nove centraline a za tu razliku novo je ipak novo
isto tako s obzirom na spomenute cijene troskovi ce vjerojatno biti blizu 2000 kn kako god okrenes.....

mikeg20

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: punto 1.2 8v - centrala
« Reply #8 : 19 Rujan 2008, 08:09:18 »
http://www.ecutesting.com/fiat_common_ecu_failures.html
Evo tu sve piše.
Ak sam ja dobro shvatio, u tim Puntima bi trebalo promijeniti bobine PRIJE nego što počnu problemi, jer bi se s time spriječilo pregaranje ECU-a
A i piše da i treba promijeniti i bobine nakon što se stavi novi ECU-da opet ne vrisne. Dakle 125 funti+troškovi, 2 godine garancije

Offline zzip

  • Predsjednik kluba
  • Trade Count: (+1)
  • *
  • Postova: 11.253
  • Spol: Muški
    • www.fiatisti.hr
  • Auto: doblo cargo
  • Lokacija: zg
Odg: punto 1.2 8v - centrala
« Reply #9 : 19 Rujan 2008, 09:34:50 »
koja je centrala tocno na puntu IAW ili.....?
btw. jeste sigurni 100% da je centrala?

nemam pojma koja je centrala.. znaš mene, neznam ni gdje je na autu... :)

još mi nije rekao 100% da li je ona.. sve je prekopao, injektore, dizne, remenje, bobine, kablove, svjećice i šta ja znam.. za sad je siguran da je struja, a ne da je mehanički kvar... pregledao je masu na plinu jer je ona neš zafrkavala...

čim sam se pojavio rekao je "ma da, to je centrala, ona im je slaba točka"... popi*dio sam jer nije niti pogledao auto, takvi mehaničari mi idu na tuki... ono, znam ja ja sam maher... sad je već 2 dana kod njega s time da ga NIJE STIGAO pogledati kako treba, jer ima gužvu... pa sam lud...

a međunarodni je danas a ja ber auta...

mikeg20

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: punto 1.2 8v - centrala
« Reply #10 : 20 Rujan 2008, 19:47:35 »

Offline zzip

  • Predsjednik kluba
  • Trade Count: (+1)
  • *
  • Postova: 11.253
  • Spol: Muški
    • www.fiatisti.hr
  • Auto: doblo cargo
  • Lokacija: zg
Odg: punto 1.2 8v - centrala
« Reply #11 : 22 Rujan 2008, 14:42:06 »
danas nabavljena nova centrala... 2200kn... pa ćemo vidjeti...

malo me je strah reparacije, i garancije koja se nudi uz to...

Offline Danielg

  • Trade Count: (0)
  • Aktivni forumaš
  • Postova: 571
  • Spol: Muški
  • Auto: Lancia Ypsilon 1.2
  • Lokacija: Zagreb - Dubrava/Folka
Odg: punto 1.2 8v - centrala
« Reply #12 : 22 Rujan 2008, 15:51:17 »
Ovako, imao sam isti problem na starom puntu, auto je odjednom izgubio svu snagu i radio samo na dva cilindra, od radničke do dubrave na dva cilindra nije lijepo iskustvo... Navratim kod bratiča, raskopali sviječice, kablove, zaključak bobina ne baca na dva cilindra... Večer, petak, razbijam glavu gdje nabaviti bobinu... Zovem staroga, stari u ivaniću, kažem: radi na dva cilindra... prekinuo me u pol rečenice: to ti je centrala koji si k... raskopavao kablove i sviječice da ti pas mat... Dođi do mene i uzmi si iz ladice centralinu, već sam pripremo kad si natukao 30000 hiljada, dobro da je i toliko(60000) izdržala. Odem do njega nađem komad lima, izgleda ko disk pločica, zovem ga opet: Kam to treba zašarafit? Skineš filter i iza na frgazeru(zna da sam raskopavao stojku i da ću tak najlakše naći) odkopčaš kablovinje i skineš staru, zašarafiš novu i vozi se tak do pon, a onda ću ga ja odfurati u servis da ju poštelaju s gasom jer to nisam radio, a ti buš sigurno nekaj sje... Slušam starog, odem do auta, filtera fala bogu nema jer sam ugradio sportski, nađem gljuntu s zadnje strane usisa, jeb.. inbus šarafi i to baš onaj koji nemam, zovem bratiča, on mi fura alat i gleda zbunjeno koji k radim, cura stoji kraj nas i svijetli mobitelom, polako počinje kišica... Skidam kablove nekaj je puklo, nema veze, odšarafljujem staru, stavljam novu, zašarafljujem, stavljam kablove, gle stoje i bez plastikice koja je pukla, okrečem ključ i smijem se oko glave, auto radi bez greške, svijetli samo lampica na instrument ploči, nema veze, glavno da vozi!
I tako je prošlo moje iskustvo s centralinom, tak da samo zašarafi novu i to bu šljakalo. Odeš do nekog da ju isprogramira po tvom autu (taj dio nisam vidio, ali koliko sam skužio nabiju gas do daske i drže par sekundi) i sve bu ok. A reparirana centralina(2000k) je isto što i nova original(ona od 5000k) samo nema etiketu, ali isti je proizvod i stara se neda raskopat i promijeniti čipovi ili kajtijaznam kaj jer je zalivena pa ju raskopavanjem samo možeš strgat. Eto moje iskustvo.

Offline zzip

  • Predsjednik kluba
  • Trade Count: (+1)
  • *
  • Postova: 11.253
  • Spol: Muški
    • www.fiatisti.hr
  • Auto: doblo cargo
  • Lokacija: zg
Odg: punto 1.2 8v - centrala
« Reply #13 : 22 Rujan 2008, 21:52:40 »
tako sam i ja mislio.. ALI NIJE... :tres:

centralu smo stavili i auto radi ISTI.. tj na 2 cilindra.. natjeram ja njega da još jednom izmjeri kompresiju i VIDI ČUDA...
1 cilindar 16, 2=15, 3=8 i 4=6... DEM!!! inače je normalno (bar su mi tako rekli) 12 do 14...

sutra ujutro skida glavu... sumnja na brtvu.. pa da vidimo...  enivej centrala je nova, zapakirana pored auta... :)


malo sam lud !!!

nikola020

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: punto 1.2 8v - centrala
« Reply #14 : 22 Rujan 2008, 22:11:40 »

malo sam lud !!!

a da kupiš malo starijeg fiata bez toliko elektronike??  :)

zezam se,sredit ćeš to do kraja tjedna 100%...  :hehe: